BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 4, 2008

pengalaman baru lagi...






arini klas stat kol 8.45...
tp aku snsowg je yg dtg sblm waktu tu...
aku g kt tmpt yg dh dijanjikan smlm..
aku tgk2 xde owg pn...
tp aku tros je g pastu nmpak en.daus ngah wat rope....
aku pn dh dpt agak ape yg nk dibuat..
smbil tnggu kwn2 aku yg lain aku bborak ngan en.daus...
pastu aku nmpak bauk dtg...ala instruktor yg bname wan tu...
erm pastu dlm jam 8.47 ajib dtg...
n ktowg tnggu la dak2 ni...
jnji lain..
tp dtg lmbat gak...xphm la...
erm dlm jam 9 baru la mrk semua dtg...tu la die jnji melayu kan...
erm tp xpe..
au xsalahkan mrk...
mngkin mrk ade mslah kot..
mane taw...
tp sbnrnye aku xnk cite bnde ni...
aku nk cite pasal aktiviti pd arini...
mmg best la..
en.daus bwat spider web..pastu kami 8 owg dikehendaki melalui lobang2 yg dibwat tu...
ape care pn xkesah tp yg pnting x sentuh tali2 tu...
kami pikiaq pnye pikiaq akhrnye dpt kate sepakat hantar ras dulu...
tp ras mcm takot2 n last terkene kt tali tu...
n then lubang tu ditutup olh en.daus...
kami ulang lg...tp bnde yg same jd...
at last kami bbincang n dpt kate sepakat hntar cd dulu...
n cd owg ptame yg lepas slps 1 jam 15 min mncube...
punye la eppy kami smpai tlupe lg 7 owg xlepas....
pastu aku lak dihntar utk mlepasi tali tu..
aku lepas tp sedihnye aku n cd terjatuh ke tanah....
KEDEBUK...ouchhhhh sakit la...
tp aku ketawe krn tu semua pngalaman yg xdpt dijual beli beb....
abes baju aku kotor...tp xpe...baju ley cuci kn so ilang la kesan...
pastu ras pula..diikuti shera, ajib,a.j, gaban....
hah yg last ni jd mslh iaitu a.f...
cm ne nk bwat..
cube pnye cube xbole gak...
last a.f mntak request kt en.daus tukar gnti lubang...
en. daus ckp bole tp kene tukar gnti...
a.f lepas kami semua akn ulang semule ape yg kami bwat td...
a.f lepas n then kami kene ulang balik la jawabnye....
kali ni semua lepas tp tnggal a.j lak..
die xlepas sbb berat sgt kot...
hehehehe cowy a.j......
tp xpe kami eppy gile waktu wat aktiviti ni...
mcm2 ragam n gaye yg ade...
ade yg mase diangkat tu nk terkentot la,seluar nk ttanggal la...
tu semua xdpt dilupe kan la...
hehehe
kami abes dlm jam 11.30....
best la..xdpt dgambarkan...same mcm f.camp kt kenyir....
TQ N JASE MU TTP KU KENANG EN.DAUS...

26 kUMenTOrR:

sname said...

ye ke...
kami dulu siap kentot2 lagi..
nak2 si dasri..
perghhh
busuk tol kentot dia

P.e.a.C.H said...

hehehe yeke...
biase la...
name pn kentot bang..
mane ade kentot wangi....
hehehehe

sname said...

ada..
kentot kami wongi..

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

aku xstuju..
kentut moncet antara yg paling busuk di dunia..
kentut kami je yg wangi..
jgn marah moncet..

sname said...

haha
ko nih john..
caya ckp aku..
boxer nyer kentot lagi busuk

aQu daN SesuAtu said...

mana da busuk...
kentot ko lagi busuk...
aqu setuju ngan john..
abang kentot busuk...
hahahhaha

wegreentheearth said...

walaupun aku tak brape suka dgn abe tapi aku sgt bersetuju dgn kata2 beliau..
kentut boxer mmg busuk.. sama jer dia 2 orang..

sname said...

ha
ko nengok aku dah cakp..
tapi mus kentot bole tahan gak lah,..

aQu daN SesuAtu said...

aqu x tau kentot mus
bau atau tdk
tp mungkn abe betul
kentot dia lagi bau

P.e.a.C.H said...

ala sape2 je la...
pasal kentot pn nk gado...
sume kentot busuk...
hehehe

aQu daN SesuAtu said...

hehehehehe

P.e.a.C.H said...

knp ketawe??

aQu daN SesuAtu said...

tak saja...

P.e.a.C.H said...

xpe la..
nnt ajar k cmne nk approve...
hhhhmmm

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

kentot moncet bau tikus sbb suke nyanyi lagu tikus..
kentot si dasri bau ikan sbb byk mmukat ikan di darat..
agak2 mane yg lebih busuk??

wegreentheearth said...

mestila diorg sama2 busuk..
hwahwahwa...

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

yela..
dua2 bau busuk..
tapi aku penah bau kentot ko mus..
xdelah aku bau busuk..
ape rahsie ko haa..
ko psg filter ke??

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

hei..
ape dah..
dlm ini blog pn mau cite psl kentot..
dh xde citer yg lg baik ker..
kasihan si punye blog nie..
xabih2 org melepaskan kentot di blog..
cite r pasal tikus msuk pukat ke,kerbau melompat msuk kfc ke..
kan lg elok..
ehh,aku pn sama gak lah..
ckp org je..
wahaha..
teruskan kentot..!!

-peace no war-

aQu daN SesuAtu said...

kentot memberikan
seribu kelegaan
dalam diri.
hehehehe

sname said...

sudah la...
tapi en firdaus dah mcm abg malin aku nengok

myWAY said...

tapi..dari rekod...
kentot yang boleh buat orang muntah Abe je yang boleh buat...

OZ muntah beb...walau abang sendiri kentot..

P.e.a.C.H said...

heheheh aneh2 je la....
erm nape ckp en.daus cm en.malin lak???
same ke??

sname said...

sama lah...

untuk pengetahuan sume..
oz adalah adik kembar kepada en shariman (kem kom final camp)

P.e.a.C.H said...

sape tu OZ??????
die ade ke mase tu??

wegreentheearth said...

bella kalau nak tau oz tue sape kena la tanya syariman coz adik dia..then tanyalah abe sbb abang dia..
hwahwahwa...filter baik punya john..

P.e.a.C.H said...

hampeh...
ingt nk tlg bgtaw td sape oz....
hehehe